Оқушылардың жалпы оқу икемділіктерін қалыптастыру - Мои статьи - Каталог статей - Дуйсенбаев Еркин САЙТЫ

Дуйсенбаев Еркин САЙТЫ

Меню сайта
Категории каталога
Мои статьи [109]
Статьи по методике [3]
современные интерактивные методы обучения, инновационные технологии, культура современного урока, методика преподавания предметов
Статьи по воспитанию [0]
Статьи по ПК [0]
Статьи по педагогике [0]
Современная дидактика, теория обучения и воспитания, философия образования
Статьи по менеджменту [0]
Теория управления, система менеджмента, мониторинг и диагностика
Наш опрос
Сайтымды калай багалайсыз?
Барлық жауап: 3907
Главная » Статьи » Мои статьи

Оқушылардың жалпы оқу икемділіктерін қалыптастыру

Оқушыларда жалпы оқу икем-дағдыларының қалыптасуы үрдісін талдау

І.Оқу-ұйымдастырушылық икем-дағдылар:

1.Мұғалім қызметі

Сабақ мақсатын анықтау, оны оқушыларға таныстыру.

Сабақ кезеңдерінің дидактикалық міндеттерін анықтау.

Тапсырмаларды орындауды жоспарлауға үйрету.

Жұмыстың тиімді жолдарын табуға үйрету.

Өзара және өзін-өзі бақылау түрлерін үйрету.

Орындлған жұмысты тексеру формаларына үйрету.

Оқушы қызметі

Оқу тапсырмаларының мән-мағынасын түсінеді.

Үлгі бойынша, мұғалімге еліктеп жұмысты орындайды.

Оқу жұмысын орындауға өз өзгерістерін енгізеді.

Қажетті икемділіктерді игереді.

ІІ.Оқу-интеллектуалдық икем-дағдылар:

1.Мұғалім қызметі

Ойлау икемделіктері бойынша жүйелі жұмыс жасайды.

Оларды қалыптастырудың пәнаралық әдістемесін жүзеге асырады.

Басқа пән мұғалімдерімен ө жұмысын үйлестіреді.

Оқытуда оқушыларға белгілі нәрселерге сүйенеді.

Икемділік игеруді тәжірибе жүзінде жасатады.

Тәсілдердің теориялық негіздерін түсіндіреді.

Икемділіктерді жетілдіру бағытында жұмыс жасайды.

2.Оқушы қызметі

Икемділіктерді дұрыс, сенімді қолданады.

Амалдард пайдалануда қателіктер жібермеуге тырысады.

Ойлау икемділіктерін игереді.

ІІІ.Оқу-коммуникациялық икем-дағдылар:

1.Мұғалім қызметі

Оқушылардың зейінін, байқағыштығын дамытады.

Мұғалім түсіндірмесін, оқушылар жауабын тыңдауға, жазуға үйретеді.

Бағдарлама талаптарына сай оқушыларда монологтік сөйлеуді дамытады.

Оқушыларды өз пәнін оқытуда жүйелі түрде диалогке қатыстырады.

Оқушылардың жазу техникасын жетілдіру бағытында жұмыс жасайды.

2.Оқушы қызметі

Өз зейінін бағыттауға үйренеді.

Білім мазмұнын тыңдауға, жазуға үйренеді.

Монологтік, диалогтік сөйлеу дағдылары қалыптасады.

ІV.Оқу-ақпараттық икем-дағдылар:

1.Мұғалім қызметі

Сабақта оқу техникасын жетілдіруге көңіл бөледі.

Сабаққа белсенді оқуды ендірудің әдістемелік негізін жасайды.

Оқушылардың оқу дағдыларын қалыптастыруды саралауды іске асырады.

Оқулықпен жұмыстың өнімді әдістерін үйретеді.

Оқушылар қызметінің танымдық сипатын ойластырады.

Жоспармен, сызба-кестелермен, конспектімен жұмыс жасауды үйретеді.

Өз пәні бойынша қосымша әдебиеттермен жұмыс жасауға үйретеді.

Сабаққа библиографиялық сауаттылыққа баулу элементтерін енгізеді.

2.Оқушы қызметі

Бағдарлама талаптарына сай оқып, жазады.

Оқу тапсырмаларына сәйкес оқудың әр түрін пайдаланады.

Оқулықпен жұмыстың әр түрлі әдістерін меңгереді.

Жоспармен, сызба-кестелермен, конспектімен жұмыс жасауды үйренеді.

Пән бойынша қосымша әдебиеттермен жұмыс жасауға үйренеді.

Талап деңгейінде библиографиялық мәдениетті меңгереді.

Категория: Мои статьи | Добавил: erkin (06.03.2010)
Просмотров: 2236 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 2
2  
ghththt

1  
маған керек еді өте жақсы екен

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Приветствую Вас Гость

Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright MyCorp © 2016
Сделать бесплатный сайт с uCoz